قوانین و شرایط استفاده

سیستم پایدار به عنوان یک وب سایت و سرویس ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می کند و دارای دو بخش قوانین و شرایط استفاده به شرح ذیل می باشد:

قوانین و شرایط استفاده از سرویس سامانه پایدار پیامک

  1. خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
  2. درصورتیکه مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
  3. مالیات بر ارزش افزوده به تعرفه ها اضافه می ‌گردد.
  4. امکان فسخ پنل پس از یک ماه امکان پذیر نمی باشد و در صورت فسخ پنل کمتر از 1 ماه هزینه خطوط ثبت شده کسر و مابقی بازگشت داده می شود.
  5. در صورت ارسال بیش از 1000 پیامک در طی 1 ماه اول، امکان فسخ نمی باشد.
  6. به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  7. درصورتی که درخواست تغییر پنل را داشته باشید، هزینه برخی از خطوط هدیه محاسبه می ‌گردد.
  8. هر کاربری که دارای پنل نمایندگی می ‌باشد موظف است مدارک کاربران خود را به ‌صورت کامل آپلود نموده و پیام ‌های کاربران را مانیتورینگ نماید. (در صورت تخلف زیر کاربر ، مدارک کاربر اصلی به پلیس فتا اعلام می‌ گردد).
  9. در صورت داشتن تخلف تعهدنامه با امضا و اثر انگشت آپلود نموده و پس از بررسی پنل در صورت امکان پنل متخلف فعال می‌ گردد. (به ‌صورت معمول پنل 7 روز کاری غیرفعال می‌ باشد).
  10. جهت تمدید پنل کاربری نیاز به پرداخت 60 درصد هزینه اصلی و در صورت خرید پنل نمایندگی پرداخت 60% هزینه اولیه سامانه می ‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت پنل پایدار پیامک

مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی

  1. اسکن یا تصویر کارت ملی صاحب پنل
  2. قبض تلفن ‌همراه یا تلفن ثابت و یا سند تلفن یا تلفن‌ همراه صاحب پنل
  3. درصورت نداشتن قبض /قبض فرد درجه‌ یک خانواده نیز قابل‌ قبول می‌ باشد( اگر همسر و یا مادر باشند، کپی صفحه دوم شناسنامه الزامی است).
  4. مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز بررسی خواهد شد (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی‌ باشد).

مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی

  1. کپی کارت ملی مدیرعامل
  2. کپی قبض تلفن همراه مدیرعامل و یا تلفن ثابت شرکت
  3. آخرین روزنامه ‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد).

شرایط و قوانین خدماتی خطوط

  1. شرایط خطوط خدماتی را مطالعه نمایید.
  2. در صورتی‌ که مایل به تغییر خط خود از تبلیغاتی به خدماتی هستید می ‌توانید از قسمت تنظیمات – ماژول خط خدماتی سامانه مدارک درخواست شده از شرایط خطوط خدماتی را بارگزاری نمایید.
  3. در صورت تایید مدارک در ماژول خدماتی، اصل مدارک آپلود شده را ارسال نموده، پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می‌ گیرد.
  4. در نظر داشته باشید خدماتی شدن خطوط با تایید ارتباطات سیار بوده و زمان خدماتی شدن نیز مشخص نمی ‌باشد.

قوانین و مقررات ارسال پیامک

  1. ارسال ‌هایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  2. کلیه پیامک ‌ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامک ‌های حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می ‌باشد.
  3. کلیه پیامک ‌ها با محتوای غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
  4. ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسال‌ های شخصی خودداری نمایید.
  5. ارسال هرگونه تشییع‌ جنازه از خط اختصاصی صورت می‌ گیرد.
  6. اعلام قرعه ‌کشی و برنده نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.

تنظیم قرار داد

درصورتی که پنل مدیریتی باشد : پنل به نام مدیرعامل ثبت شده و قرارداد نیز به نام مدیرعامل می ‌باشد و زمانی که قرارداد امضا می ‌گردد نسخه دوم به همراه گواهی امضا مدیرعامل و کپی آخرین روزنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسمی صاحب امضا ارسال می ‌شود.

قوانین و مقررات ارسال از طریق BTS

در صورتی ‌که درخواست ارسال BTS ارسال از طریق دکل ‌های ایرانسل را دارید (تاریخ فرم شما باید 72 ساعت اداری قبل از ارسال گردد و تعداد پیامک درخواستی کمتر از 50.000 عدد پذیرفته نمی ‌گردد. ) در نظر داشته باشید اپراتور هیچ گزارش و توضیحی مبنی بر ارسال شدن پیام‌ های شما ارائه نمی‌ دهد و سیستم پایدار مسئولیتی در ارسال شدن و یا نشدن پیامک ‌ها نخواهد داشت.

قوانین و شرایط استفاده از سرویس های باشگاه مشتریان

اطلاعاتی که کاربران در نرم افزار های باشگاه مشتریان سیستم پایدار ذخیره می کنند کاملا محرمانه و محفوظ است اما در ماژول پیامک این نرم افزار ها، از آن جاییکه، سیستم پایدارمطیع قوانین جمهوری اسلامی ایران است، لذا در خصوص قوانین و مقررات ارسال پیامک موارد زیر حائز اهمیت است:

قوانین و مقررات ارسال پیامک در پنل پیامک باشگاه مشتریان

  1. ارسال ‌هایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  2. کلیه پیامک ‌ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامک ‌های حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می ‌باشد.
  3. کلیه پیامک ‌ها با محتوای غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
  4. ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسال‌ های شخصی خودداری نمایید.
  5. ارسال هرگونه تشییع‌ جنازه از خط اختصاصی صورت می‌ گیرد.
  6. اعلام قرعه ‌کشی و برنده نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.

مدارک مورد نیاز برای استفاده از نرم افزار های باشگاه مشتریان

برای استفاده عادی از نرم افزار های باشگاه مشتریان سیستم پایدار شما نیازی به ارائه مدرک خاصی ندارد و تنها می تواند با شماره همراه (به منظور هویت یکتا)، نام و نام خانوادگی و انتخاب رمز عبور عملیات ثبت نام در باشگاه مورد نظرتان را انجام دهید. پس از انجام ثبت نام پیام های سیستم کاربر را جهت فعال سازی نرم افزار راهنمایی خواهند کرد.

فعال سازی نرم افزار

  1. پس ثبت نام رایگان و ورود به نرم افزار ابتدا شما باید طرف مدت 24 ساعت شماره همراه و آدرس پست الکترونیک خود را در بخش پروفایل من معتبر سازی نمایید در غیر این صورت ثبت نام شما لغو خواهد شد.
  2. برای اعتبار سازی کافیست که شماره همراه و آدرس پست الکترونیک خود را به سیستم داده و از آن طریق یک کد برای شما ارسال خواهد شد؛ چنانچه کد ارسالی به تلفن همراه و صندوق پست الکترونیک شما درست باشد شماره همراه و پست الکترونیک شما فعال و معتبر خواهند شد.
  3. توجه داشته باشید شماره همراه شما به منزله هویت شماست و نمیتوانید پس از معتبر سازی آن را تغییر بدهید.
  4. آدرس پست الکترونیک به منزله راه حلی برای دریافت رمز عبور در مواقع فراموشی رمز عبور می باشد و چنانچه کاربر اجازه دهد می تواند از طریق پست الکترونیک خود نیز از آخرین اخبار و رویداد های مربوط به سیستم پایدار مطلع شود.
  5. پس از فعال سازی شما میتوانید از تمام امکانات نرم افزار به غیر از پنل پیامک بصورت سالیانه استفاده نمایید.

فعال سازی پنل پیامک باشگاه مشتریان

  1. پس از فعال سازی نرم افزار شما می توانید مجدد از طریق پیام هایی که سیستم شما را راهنمایی می کند وارد قسمت پنل پیامک شده و مدارکی مورد نیاز خواسته شده را تکمیل نمایید.
  2. در صورت درست بودن مدارک پنل پیامکی شما حداکثر تا 48 ساعت بصورت رایگان فعال خواهد شد.
  3. در صورت فعال سازی پنل پیامکی باشگاه مشتریان شما یک خط اختصاصی تبلیغاتی و یک پنل پایدار پیامک با کلیه امکانات بصورت رایگان دریافت خواهید نمود.
  4. در صورتی که تخلفی از بابت کاربر در خصوص استفاده از ارسال پیامک که در بند های بالا توضیح داده شد صورت بگیرد، مسدود شدن پنل پیامکی کاربر به عهده خود کاربر می باشد.

قوانین تمدید باشگاه های مشتریان

  1. مبلغ هر نرم افزار در صفحه توضیحات نرم افزار مورد نظر توضیح داده شده است. در خصوص تمدید بعضی نرم افزار های سیستم پایدار به این صورت است که در صورتی که پس از اتمام دوره سالیانه عضویت، کاربر می تواند پس از حتی مدت یک هفته از منقضی شدن تاریخ اعتبار عضویت، با تمدید نرم افزار مورد نظرش از مزایای تخفیف یک سوم قیمت اصلی نرم افزار استفاده نماید.
  2. کاربر پس از مدت گذشت یک هفته از منقضی شدن نرم افزار، جهت تمدید می بایست همان مبلغ اصلی نرم افزار را پرداخت نماید.
  3. ذخیره و نگهداری اطلاعات کاربران امری حساس و هزینه بردار است، چنانچه کاربر تا یک ماه جهت تمدید اقدام ننماید، کلیه اطلاعات مربوط به کاربر از سیستم حذف خواهد شد و سیستم پایدار هیچ مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

ورود به نرم افزار ها

انتخاب کنید